Referenties

Carline Verkade

AMSIO


Als marketing manager van een bedrijf dat leading wil zijn in zijn branche, heb je het druk zat. Elke tijdsbesparing die ik kan vinden is voor mij het proberen waard. Vaak kom je erachter dat het op de "oude" manier toch prettiger werkt. Bij het DataDashboard heb ik eindelijk een tool die me wel helpt! Niet alleen tijdsbesparend maar ook naar de directie heb ik alles bij elkaar om de voortgang te laten zien.

Peter de Gier

Zonweringshop


Wij hebben voor onze Adwords campagnes een partner die alles verzorgt. Je kan het zien als een controle op de werkzaamheden die ze uitvoeren. Maar eigenlijk vind ik het zelf gewoon interessant om te zien wat er gebeurt en wat het effect is. Daarnaast gebruiken we het DataDashboard om onze social media bij te houden en te monitoren. Met het DataDashboard gebeurt er iets!

Hans van Leeuwen

Hamag


Naast het totaaloverzicht, wat al heel leuk was om te zien, was het heel mooi om te zien wat het effect was van onze nieuwe website die online ging. We konden heel goed sturen waar pagina's achter bleven en welke juist veel beter gevonden werden. En het blijft triggeren om die statistieken van alle onderdelen beter te krijgen. Het werkt bijna verslavend.

Marja Borsboom

HAL12


Ik bekijk de statistieken en zolang er niets vreemds gebeurt dan doe ik er eerlijkheidshalve niets mee. Het is voor mij een controle dat alles doorgaat. Voor mij is het posten van berichten op Facebook en Twitter gewoon heel prettig. Eigenlijk heel lui :)  

Randolph Plomp

Toscani


Ontstaan uit eigen frustratie. Maak kennis met het nieuwste Nederlandse online marketingplatform, speciaal ontwikkeld voor snelle, overzichtelijke en volledige overzichten van je online activiteiten: DataDashboard. Practice what you preach!